February 14, 2012

FASHION CULTURE

W sobotę miałam okazję wziąć udział w Fashion Culture - międzynarodowym projekcie którego pierwsza edycja odbyła się w Oranżerii Muzeum Pałacu w Wilanowie. Galę prowadzili Ania Piszczałka i Marcin Mańka. Chodziłam w pięciu pokazach (Aga Pou, Monika Jaworska, Agnieszka Kowalska, Nova Chiu oraz Olga Szynkarczuk). Ostatni pokaz był zdecydowanie najbardziej emocjonującym, ponieważ w ciągu krótkiej przerwy między wyjściami, musiałam się nie tylko przebrać, ale miałam też zmieniany make up, zakładaną perukę i malowane nogi na biało! Na dodatek, kilka sekund przed wyjściem dowiedziałam się, że w tym pokazie jest inna choreografia niż w pozostałych, ale jakoś sobie poradziłam:) obecnie jestem w domu pod Opolem, gdzie spędzę najbliższe dwa tygodnie ferii, spotkam się z przyjaciółmi których nie widziałam prawie dwa miesiące a niektórych nawet dłużej, a potem wracam do Krakowa.




No comments:

Post a Comment