March 18, 2013

Cracow Fashion Awards 2013 - backstage photodiary


Cracow Fashion Week otwarty! Na dobry początek, w Nowohuckim Centrum Kultury odbył się wyczekiwany przeze mnie Cracow Fashion Awards. Był to bardzo długi i pracowity, ale jednocześnie niezwykle inspirujący i pełen pozytywnych wrażeń dzień. Bardzo mnie cieszy, że po raz drugi mogłam prezentować na wybiegu najlepsze kolekcje dyplomowe absolwentów SAPU, przyjrzeć się im z bliska, dotknąć, zajrzeć pod podszewkę, ponieważ w przyszłym roku czeka mnie praca nad moim dyplomem. 

W ramach Cracow Fashion Awards odbył się również gościnny pokaz sukien ślubnych z krakowskiego salonu Anna Kara. To jeden z nielicznych salonów ślubnych którego witryna nie przyprawia mnie o zawał. Mają tam naprawdę wyrafinowane, subtelne i pełne smaku kreacje. 

Podczas prób i między wyjściami na wybieg udało mi się zrobić kilka zdjęć, w tym miejscu dziękuję Sebastianowi dzięki któremu telefon był zawsze pod ręką i w gotowości :) 


Plakaty rozwieszone, ulotki rozniesione! Zapraszam na czwartkowy wernisaż wystawy fotografii mody "What's Up Fashion" organizowanej przez United Creativity.
Czuły Barbarzyńca ul. Powiśle 11, godz. 18. Wystawa potrwa do 22 kwietnia.

No comments:

Post a Comment